חברת האופנה "קרוקר" בקמפיין חוצות על קירות "נור"
חברת האופנה "קרוקר" החליטה לפרסם באופן עצמאי את קמפיין החורף לשנת 2006/7 על גבי מספר קירות ענק של "נור סטאר מדיה" בצמתים מרכזיים באיילון. היקף ההשקעה בקמפיין הפרסום עומד על כ-2 מיליון שקל.
ההחלטה לשנות את מיקום הפרסום הגיעה לאחר שפרסמה קרוקר כשנתיים על גבי קיר ענק של נור בדרך פ"ת-קפלן, והחליטה כי הפרסום במיקום זה מוצה. בתוך כך, החליטה קרוקר, כי היא מרכזת את מאמץ הפרסום לאורך נתיבי איילון.
לדברי דוד לוי מנכ"ל חברת קרוקר מסביר, כי "מבדיקות שערכנו עולה כי לפרסום בנתיבי איילון ישנה חשיפה רבה, בולטות ונוכחות והחלטנו לצאת בקמפיין של סדרת קירות ענק המוצבים בשטח הפתוח. אנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מירבית ויבדל את "קרוקר" מחברות אופנה אחרות בשוק.
הקמפיין יימשך כ-3 חודשים ויעלה על גבי קיר ענק במרכז באיילון וסדרת קירות בנתיבי איילון לפני מחלף גלילות ובמחלף שבעת כוכבים.