קרייזי ליין תוציא 2 מיליון שקל בקמפיין החורף

תרוץ עם הסיסמא: "יותר אישה מאי פעם", ותפיק גם קטלוג ב-150 אלף עותקים
שי פאוזנר |

רשת האופנה Crazy Line יוצאת בקמפיין חורף בהשקעה של 2 מיליון שקל בכיכובה של הדוגמנית דנה מגן תחת הסיסמא: "יותר אישה מאי פעם" מבית היוצר מקאן אריקסון – קשר בראל. קמפיין חורף 2007 יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, שלטי חוצות, אתר אינטרנט מחודש וקטלוג ב-150,000 עותקים כאשר במקביל יופצו לראשונה בישראל 90,000 קטלוגים ייחודיים הפונים באופן אישי ללקוחות המועדון שיכלולו טקסטיים אישיים בשילוב שם הלקוחה, תאריך לידה והפניה לחנות הקרובה והמוכרת.

לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, "מטרת קמפיין החורף של רשת קרייזי ליין היא לחזק את המסרים והערכים של הרשת: נשיות, נינוחות ואופנתיות. רשת קרייזי ליין ממשיכה לשמור על מובילות באופנת הנשים ומציגה אופנה לנשים הרוצות להיראות במיטבן". לדבריו, העונה מציעה הרשת קולקציית חורף רחבה ומגוונת ומשיקה לראשונה קו ג'ינסים עשיר ואופנתי תחת השם: Real Woman In Jeans המציע מגוון רחב של פרטי ג'ינס: מכנסיים, חצאיות ז'קטים וחולצות מכופתרות. הקולקצייה החדשה כוללת גם מגוון של ז'קטים מחוייטים ומעילים ואביזרי אופנה תיקים, צעיפים ותכשיטים להשלמת מראה הקולקצייה.

רשת Crazy Line כוללת 54 חנויות בארץ וחנות אחת בגרמניה בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN, הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל-450 אלף חברות. העונה מובילה את מסע הפרסום של הרשת הדוגמנית דנה מגן, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". החברה נמצאת בבעלות משפחת לוין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה