נינט טייב LIVE: עלתה לגמר תחרות בינלאומית

מדובר בגמר התחרות היוקרתית MIPCOM Mobile TV Awards. הסידרה של פרטנר מתמודדת בגמר מול 7 פרויקטים בינלאומיים נוספים
שרות Bizportal |

הפרויקט אשר במסגרתו הופקה הסדרה נינט טייב LIVE –הושק ב-12/7/2006 סדרת הדוקו – ריאלטי הסלולרית הופקה בבלעדיות עבור לקוחות orange ומונה 70 פרקים יומיים של שלוש דקות. הסדרה הזוכה לפופולאריות רבה משודרת בפורטל הדור השלישי– oboxlive ולראשונה בעולם משודרת בתשלום באתר החברה- orange.co.il.

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange אמרה, "העלייה לגמר התחרות הבינלאומית היוקרתית מהווה חיזוק נוסף להובלתה של orange בהפקת ובהצעת תכנים אטרקטיביים במסגרת פורטל oboxlive. בחירת השופטים מהווה הכרה בינלאומית בייחודו של הפרויקט ובהיותו מוצר תוכן המהווה פריצת דרך בשיתוף הפעולה בין פלטפורמות המדיה השונות (cross platform) בארץ- הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה".

במסגרת הפרויקט מתועדת הפקת אלבומה של נינט – האלבום המדובר והמסקרן ביותר בשנים האחרונות בישראל אשר זכה באלבום זהב. התיעוד כולל צילומים בלעדיים מעבודתה באולפן, חשיפה ראשונה של שירי האלבום, רגעים מרגשים בחייה של הזמרת, ובלוגיים אישיים של נינט בהם היא מספרת על מחשבותיה בנושא אהבה, אמונה באלוהים, הקריירה שלה ועוד במהלך הפרקים לקוחות orange השתתפו בהפעלות אינטראקטיביות, שלחו שאלות לנינט והיא ענתה להם בפרק ייחודי בסדרה שיועד לכך.

הפרויקט הוא ייחודי בהיותו מוצר תוכן המהווה עם שיתוף הפעולה בין פלטפורמות המדיה השונות (cross platform) בארץ- הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה.

כל שירי אלבומה החדש של נינט מופיעים באופן בלעדי ב- oboxlive, בקבצי mp3 טרוטונים ו-funtone, ושודרו שבוע לפני הופעתם ברדיו ובכל מדיה אחרת. כמו כן והופעתה הראשונה עם שירי אלבומה החדש, תשודר בשידור חי גם כן בפורטל oboxliveבאופן בלעדי.

מיום השקתה של הסדרה נרשמו עשרות אלפי צפיות בפרקי הסדרה וכן בערוץ וידאו מיוחד המוקדש לנינט, כמו כן בוצעו עשרות אלפי הורדות של שירי אלבומה החדש.

בק הוסיפה, "לקוחות הסלולר היו הראשונים לצפות בסדרה, ולאחריהם צופי הטלוויזיה ובעתיד גולשי ynet. זהו מוצר תוכן נוסף המבסס את מובילותינו במגמת העברת השליטה לידי הצופה –הוא הראשון לקבל את התכנים בבכורה, הוא המחליט מה הוא רוצה לראות, מתי והיכן.

סדרת הדוקו – ריאלטי - נינט טייב LIVE ממשיכה את המגמה של orange music בקיום ההבטחה, לחדש ולהפתיע את לקוחותינו ולהביא להם את הדברים החמים והעכשוויים ביותר, ומחזקת את מעמדה של orange בארץ כמובילת מגמת ה – convergence העולמית, המשפיעה על תעשיית המדיה ועל דפוסי השימוש של הצרכנים. orange תמשיך להוביל את מגמת החדשנות והיצירתיות בעולם התוכן, מתוך מודעות והכרה עמוקה של צרכי הלקוחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה