cassidi משקיעה 500 אלף דולר בקמפיין פרסום לחורף
רשת אופנת הנשים cassidi, הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, עולה בקמפיין פרסום לקולקציית סתיו- חורף 2007, בהשקעה של כ-500 אלף דולר. הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הצרפתיה ג'ולי דה חוי, צולם בפריז בהשראת הסרט הצרפתי "אמילי".
הקמפיין, באמצעות פרסום פרנקו, כולל עיתונות ארצית, מגזינים, טלוויזיה, שילוט חוצות ומכוונים.
משה בן שטרית, מנכ"ל קסידי אמר: "הקמפיין הפרסומי החדש מהווה חלק מתהליך מיתוג רחב היקף שעוברת הרשת תחת הקונספט המוביל : "Life is about details"- החיים מסתתרים בפרטים הקטנים. הקונספט בא לידי ביטוי בקולקציה המושקעת בפרטים קטנים וייחודיים, בנראות החנויות שהופכות מרשת ענפה לחנויות בוטיק עם יחס אישי, ב"בוטיקאיות" שמלבישות את הקונה הפוטנציאלית ובקמפיין אופנה רומנטי שצולם בפריז".
דה חוי הצרפתייה הובילה בעבר קמפיינים עולמיים כדוגמת קמפיין האופנה של איב סאן לורן והופיעה על שערי מגזיני אופנה בינלאומיים, ביניהם, ווג, אל, מארי קלייר ועוד.