הודעות בדואר אלקטרוני למייצגים - הבהרה

רשות המסים בישראל פרסמה הודעה ביום 17/9/2006 בנושא : שיפור השירות ללקוחות.
עו"ד לילך דניאל |

כמו כן הודיעה רשות המיסים על האפשרות בשע"ם לשלוח לכל המייצגים שכתובת הדואר האלקטרוני שלהם ידועה לרשות המסים הודעות בדואר אלקטרוני.

מכשיר זה מיועד לכלל המייצגים ואמור להחליף בסופו של דבר את מנגנון השדרים המועברים למייצגים באמצעות מחשב שע"ם ולאפשר כלי תקשורת זמין בין כלל המייצגים לרשות המסים. במסגרת זו ישלחו למייצגים הודעות מרשות המסים, בנושאים שונים. הודעה בנושא הנדון, נשלחה במכתב לכל המייצגים שכתובת הדואר האלקטרוני אינה ידועה לרשות המיסים, ובהודעה בדואר אלקטרוני למייצגים שכתובתם ידועה לרשות המיסים.

מייצג המעוניין לעדכן את כתובת הדואר האלקטרוני שלו לרשות המיסים, יכול לפעול בהתאם למספר חלופות:

1. עדכון כתובת הדואר האלקטרוני באמצעות שאילתא MYZG (תת שאילתא 43) במחשב שע"ם.

2. מילוי שם המשרד וכתובת הדואר האלקטרוני של המשרד בחלק ג' של טופס ייפוי כוח (טופס מספר 2279א). ניתן למלא את הכתובת כאמור רק בטפסים חדשים לייפוי כוח.

טפסים אלו מצויים בספריית הטפסים באתר האינטרנט של רשות המיסים שכתובתו: WWW.MOF.GOV.IL/TAXES את הטופס בו נרשמו פרטי המייצג והכתובת הנ"ל יש לשלוח בפקס ל: 02-6525279.

3. ככל שיגדל מספר המייצגים שימסרו לרשות המסים את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם, כך תשתפר התקשורת בין הרשות למייצג באמצעות כלי זה.

4.כתובת דואר אלקטרוני של מייצג שתימסר לרשות המסים תשמש אך ורק את רשות המסים ולא תועבר לגורמים אחרים.

5. יודגש כי בשלב זה, כתובת הדואר האלקטרוני ממנו ישלחו ההודעות הללו מיועדת רק למשלוח הודעות למייצגים ולא לקבלת תגובות.

6. יש לציין כי מערכת הדואר האלקטרוני מצויה בשלב פיתוח ושכלול.

בכוונתנו לפתח בעתיד אפשרויות לקשר ישיר של המייצגים אלינו באמצעות דואר אלקטרוני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה