"קיר אורביט" של גיתם זכה בברונזה בפסטיבל ניו-יורק

התחרות קיימת כ-50 שנה ומזכה בפרס את העבודות הטובות בעולם הפרסום, העיצוב והשיווק
אפרת אדיר |

במסגרת פסטיבל ניו-יורק- NYFA- NY Festival Awards, המזהה את העבודות הטובות בעולם בתחום הפרסום, השיווק והעיצוב, הוכרזו היום (ג') הזוכים בתחרות, ביניהם גם נציגות מהארץ. משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בפרס הברונזה עם שלט החוצות הקריאטיבי לחברת ריגלי- "קיר אורביט פרופשיונל - מנקי חלונות".

תחרות "פסטיבל ניו יורק" קיימת כבר 50 שנה, כאשר העבודות המתמודדות בתחרות נמדדות במדד של קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית. מעל ל-60 מדינות בעולם מיוצגות ומשתתפות בתחרות ובשיפוט.

אסי שביט, סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם אמר, כי "הזכייה בפרס הינה הישג כפול- הן ברמה הקריאטיבית והן ברמה השיווקית. מדובר בשילוט קריאטיבי שיצא ממדינה קטנה ומקבל הכרה בינלאומית, וברמה השיווקית חברת ריגלי השכילה לקחת שילוט חכם וקריאטיבי ממדינה קטנה ולהשתמש בו בכל העולם במדיה קונבנציונלית כמו שילוט חוצות".

גיתם עלה כפיינליסט בקטגוריה נוספת בתחום המזון עם סרטון המגנטים של חלב תנובה מועשר בברזל, אך לא זכה בפרס.

השנה איגדה תחרות NYFA מספר תחרויות שנתיות, ביניהן:Midas awards- תחרות שירותים פיננסיים, Global Awards- תחרות שירותי בריאות ורווחה, ו-Ame Awards- פרסום ושיווק אפקטיבי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה