איל מקיאג' בקמפיין אינטראקטיבי לפי גלגל המזלות
היקף ההשקעה בקמפיין 60 אלף דולר; השחקנית הבינלאומית נעה תשבי ממשיכה להוביל את הקמפיין
חברת האיפור הבינלאומית "איל מקיאג'" עולה בימים אלה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי חדש, בעלות כוללת של 60 אלף דולר באמצעות חברת Grey Interactive.
הקמפיין החדש מציע לכל אישה להתאים בין המזל האישי בגלגל המזלות ובין צורות איפור שונות, המשקפות את אישיותה של המתאפרת על פי תורת האסטרולוגיה.
דוגמנית הבית של החברה, נעה תשבי, ממשיכה להוביל את הקמפיין, תחת הסלוגן: "איזה מזל שבאת...", וניתן לראותו בשלב הראשוני באתרי MSN, נענע, וואלה, ונטוורקס.
מהנהלת איל מקיאג' נמסר, כי "כיום אנחנו רואים עדיפות להשקעה בפרסום באינטרנט, היות וקהל הגולשות הוא קהל צעיר בדרך כלל, אשר מתעניין באופנה, טיפוח וביוטי. הקמפיין החדש מציע לגולשות דרך אלטרנטיבית להתאפר, כאשר כל אחת יכולה לנסח לעצמה מראה בהתאם למזל האישי שלה בגלגל המזלות".