רוצים חופשה באיביזה? תעלו קליפ עם סיאט באתר ONE
יבואנית המכוניות "סיאט" משתפת פעולה עם אתר הספורט ONE ויוצאת בקמפיין ייחודי עבור דגם האיביזה הספורטיבי, בסגנון אתר שיתוף התכנים העולמי YOU-TUBE, תחת השם: "המירוץ לאיביזה".
הקמפיין, מבית היוצר של "סאצ'י אנד סאצ'י אינטראקטיב", קורא לאנשים לצלם תמונה או קליפ, מטורף ככל האפשר, כשהם מבצעים פעילות ספורטיבית ונועזת- על, בתוך, או ליד מכונית ה"סיאט איביזה" ולהעלות אותו לאתר הספורט ONE. הקמפיין יימשך 45 יום.
ציבור גולשי האינטרנט יוזמן לבחור את הקליפים הטובים ביותר, כאשר הקליפ שיגיע למקום הראשון יזכה את יוצרו בטיסה וחופשה חלומית באי איביזה וכן את המדרגים בפרסים ספורטיביים מדליקים, כגון: מנוי לקארטינג, קורס נהיגה ספורטיבית, אופניים ועוד. הקליפים יוצגו להנאת הגולשים ב"Crazyone" שבאתר "ONE".
לדברי החברה, המהלך השיווקי הנועז נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט- האיביזה עם הדגמים קופרה ו-FR. המכוניות מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ"ס.
מדובר בפעילות מקוונת הנשענת על טרנד "ווב 2.0", מונח המבטא את המהפכה העוברת על האינטרנט במסגרתה הופכים הגולשים מצרכני תוכן ליצרני תוכן. מובילים את המהפכה הזו אתרים עולמיים כגון YouTube, MySpace ו-Flickr המאפשרים לגולש להעלות תכנים כתובים, תמונות וקבצי וידאו ולשתף בהם את כל גולשי האינטרנט.