רשת "בלו בירד" משקיעה 250 אלף דולר בחנות קונספט
רשת BLUE BIRD, המתמחה בתחום הגלישה, אקסטרים וספורט אתגרי, משיקה חנות קונספט ראשונה תחת השם: BLUE BIRD PRO בנמל תל-אביב, בהשקעה של 250 אלף דולר.
החנות החדשה פרוסה על גבי שטח של 200 מ"ר ומעוצבת בהשראת חנויות הגלישה המובילות בעולם, תוך שילוב בין ציוד מקצועי כדוגמת משקפי סקי, חליפות סקי, קסדות ומגלשי סקי לבין מותגים מעולם האופנה והלייף סטייל, ביניהם: RIP CURL, NO FEAR, BEACH BUNNY, מותגי הנעליים GLOBE ו- GALLAZ ועוד.
בנוסף, תארח BLUE BIRD PRO סדנאות והרצאות בתחום הגלישה והסקי. החנות מציעה ספרות מקצועית ומגוון רחב של ציוד גלישה, סקי ופריטים ייחודים מהעולם שיימכרו במהדורה מוגבלת ONE PIECE.
עופר רז, מנהל רשת BLUE BIRD, אמר, כי "חנות הקונספט החדשה שלנו היא הראשונה שנפתחה במתחם ייחודי ולא בקניון. בחנות זו הלכנו צעד קדימה וניתן יהיה להשיג בה בעונת החורף ציוד סקי, כדוגמת משקפי סקי, חליפות סקי, קסדות ומגלשי סקי- סנובורד ובקיץ גלשנים, חליפות גלישה, ציוד נילווה וסקייט בורד. כל חנות היא ממלכה בפני עצמה המציעה מגוון רחב אביזרים בסגנון ספורט הגלישה וענפי הספורט האתגרי השונים".
רשת BLUE BIRD נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ", שהיא חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל.