לימור גולדשטיין ושלי גפני יככבו בקמפיין Always
השחקנית לימור גולדשטיין והדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני נבחרו להוביל את הקמפיין הקונספטואלי למותג ההיגיינה הנשית always מבית פרוקטר אנד גמבל.
הקמפיין עולה לרגל השקת Always Freshelle, מוצר חדש מבית Always, המשלב תחבושת היגיינית עם מגבון אינטימי. הקמפיין, מבית גלר נסיס, יעלה בתחילת חודש אוקטובר במודעות פרינט ויציג את הרעיון שעומד בבסיס המוצר החדש: "רעננות בכל זמן, בכל מקום".
במסגרת הקמפיין יצטלמו גולדשטיין וגפני כשהן עוטות על גופן מגבת בלבד בסביבת העבודה שלהן- שלי באחד מסניפי מאדינה מילנו מותג האיפור שבבעלותה, ולימור על בימת התאטרון. הרעיון העומד מאחורי קמפיין המגבות של always freshelle הוא להציג נשים עטויות במגבת בסביבת עבודתן, במטרה להעביר את המסר כי עם always freshelle תחושת הרעננות של מיד אחרי המקלחת, נשמרת לאורך כל היום.
לדברי אופיר גוטמן, מנהל קטגוריית הנייר בפרוקטר אנד גמבל, קמפיין "רעננות בכל מקום" נולד בהשראת קמפיין got" milk" העולמי בו הוצגו סלבריטאים רבים המעודדים שתיית חלב, כאשר פניהם מעוטרים ב"שפם חלב". "המטרה שלנו היא להפוך את הצילום במגבת לסימן ההיכר של הקמפיין ל-always Freshelle. עם הזמן, אנו שואפים לשתף פעולה עם סלבריטאיות נוספות אשר יראו עד כמה חשוב להיות רעננה לאורך יום העבודה".
עוד לדברי החברה, השתיים נבחרו באמצעות סקר דעת קהל שמצא כי גפני וגולדשטיין נתפסות אהובות ואמינות בקרב נשים בגילאי 25-45, קהל המטרה של Always Freshelle. בין הנשים שנבדקו בסקר היו איה קורן, עינת ויצמן, שרון זליקובסקי, סיגל שחמון ואליענה בקייר.
בסקר זכתה גולדשטיין ב-79% אהדה ונתפסה כאהובה ואמינה ביותר בהתנהגותה בקרב נשים בגילאי 25-34. גפני, הידועה כמאפרת מקצועית, פונה לנשים בזכות יופייה והצלחתה האישית. שתיהן מייצגות את האישה הפורחת בשנות ה-30 לחייה ועל כן נבחרו לייצג את הקמפיין.