בומרנג זכתה בזכיון בלעדי למכירת פרסום בסינמה סיטי
חברת הפרסום בומרנג, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים יוסי טננבויים, ורועי אפק, ומוכרת שטחי פרסום על גבי שולחנות פרסום בקניונים, זכתה במכרז על זיכיון בלעדי לשיווק שטחי פרסום במתחם הסינמה סיטי בגלילות, הנחשב למרכז בילוי מצליח הזוכה לכמות של מעל לחצי מיליון מבקרים בחודש.
הזיכיון נרכש תמורת 3 מיליון דולר ל-5 שנים עם אופציה להארכה נוספת. שטחי הפרסום במתחם כוללים שלטי ענק הפונים לכביש החוף בשטח כולל של מעל אלף מ"ר, שלט תלת מימד בגודל 512 מ"ר בכניסה למתחם, כ-100 שולחנות אוכל במתחם עצמו, עשרות עמודי פרסום ברחבת החנייה ובתוך המתחם, ופרסום על מדבקות ברצפת מתחם הסינמה סיטי.
רועי אפק, מנכ"ל בומרנג, אמר: "אנשים בעולם המערבי נחשפים בממוצע לכ-3,000 מסרים פרסומיים ביום באמצעות הטלוויזיה, הרדיו, עיתונות וכו'. ברור שקשה למפרסם לתפוס את תשומת הלב של הצרכן וכמעט בלתי אפשרי לגרום לו לזכור את הפרסום ולהשפיע על קבלת ההחלטות שלו. הפרסום על גבי שולחנות או בכניסה למתחם בילוי וקניות הוא פרסום קרוב מאד לנקודת ההחלטה של הצרכן ולכן מאד אפקטיבי. מתחם הסינמה סיטי בצומת גלילות הוא אחד הצמתים המרכזיים במדינה אליו נחשפים נהגים מכל קצוות הארץ".
חברת בומרנג הוקמה בשנת 2002. בתחילת דרכה החזיקה החברה בבעלות על שטחי פרסום על גבי שולחנות בקניונים, ביניהם: קניון אילת, קניון בת-ים, קניונים בשרון, בחיפה, באוניברסיטת בר-אילן ועוד. בימים אלה מנהלת בומרנג מגעים מתקדמים להרחבת פעילותה זו.