מנורה ממתגת מחדש והופכת ל"מנורה-מבטחים"
"השילוב מנורה-מבטחים הוא שילוב מנצח בכל הפרמטרים והמיתוג החדש מהווה הזדמנות לחזק את הערכים שתמיד הובלנו בהם", כך הודיע ארי קלמן, מנכ"ל מנורה-מבטחים, לאחר שסיימה קבוצת "מנורה" תהליך של מיתוג מחדש עם קבוצת מבטחים. את תהליך המיתוג מחדש הובילו יעקב קדמי ולימור ארליכמן. לדברי החברה, תהליך המיתוג מחדש מהווה, בין היתר, מהלך משלים הנובע מרכישת קרן הפנסיה "מבטחים החדשה", שביצעה קבוצת מנורה לפני כשנתיים, והתרחבות משמעותית של פעילות הקבוצה גם בתחום הפיננסים. התהליך נעשה במטרה להדגיש את הסינרגיה בין שלוש הפעילויות שהקבוצה מאגדת בתוכה, ולהציגה כישות ביטוחית-פנסיונית-פיננסית אחת. הפעילויות של קבוצת מנורה-מבטחים כוללות: 1. פעילות ביטוח- באמצעות מנורה-מבטחים ביטוח, המתמחה בתחום ביטוח חיים ואלמנטרי, ומובילה בתשואות למבוטחיה מאז 1992. 2. פעילות פנסיה- באמצעות מנורה-מבטחים פנסיה, קרן הפנסיה המובילה מבין קרנות הפנסיה, בעלת נתח שוק של כמחצית משוק הפנסיה בישראל ומנהלת נכסים בשווי של 15.5 מיליארד שקל. 3. פעילות פיננסים- באמצעות מנורה-מבטחים פיננסים, בית ההשקעות של הקבוצה המתמחה במוצרי השקעה בשוק ההון. סיסמת המיתוג החדשה של מנורה-מבטחים היא "מנורה מבטחים- מומחים בניהול ביטוח, פנסיה ופיננסים". הסיסמא נשענת על המומחיות המקצועית של קבוצת מנורה בכל אחת משלוש הזרועות שלה. קלמן מוסיף, כי "בשנה האחרונה, ביצענו בקבוצה תהליך ארוך להטמעה של מבנה שוק ההון החדש, לאור השינויים המבניים שחלו בשוק ואשר הטביעו את חותמם על הענף כולו. התהליך כלל גם את סוכני הביטוח העובדים עם הקבוצה, אשר מחויבים מעתה להבנה מקצועית מעמיקה לא רק במה שהיה מוכר להם עד כה, אלא בכל מגוון המוצרים הפיננסיים המוצעים בשוק" .