מינויים חדשים בחברת המדיה הדיגיטאלית TBWA/DIGITAL

החברה השיקה לאחרונה בית שיווק דיגיטלי המציע מגוון שירותי פרסום, שיווק דיגיטלי ומיצוב אינטרנטי תחת קורת גג אחת
אפרת אדיר |

חברת המדיה הדיגיטאלית TBWA/DIGITAL השיקה לאחרונה בית שיווק דיגיטלי, המציע מגוון שירותי פרסום, שיווק דיגיטלי ומיצוב אינטרנטי תחת קורת גג אחת. כמו כן, מודיעה החברה על 2 מינויים חדשים בחברה.

אורי ברייטמן מונה למנהל תחום שיווק במנועי חיפוש (SEO,SEM). ברייטמן, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בניהול ומשפטים, שימש בעבר חבר מערכת ועורך האינדקס ב"נענע". בהמשך עסק בפרויקטים של קידום אתרים, שיווק במנועי חיפוש ואופטימיזציה בחברות בינלאומיות כמו קוויגו (Quigo), בייס (BAIS), חברת שיאולוגי הישראלית ועוד.

מיכל פטורסקי-צלאל מונתה למנהלת מחלקת המדיה בחברה. פטורסקי-צלאל, בוגרת תואר ראשון בכלכלה, שימשה בעבר מנהלת המדיה בחברת טרייבל DDB.

TBWA/DIGITAL הוקמה בשנת 1997 על-ידי גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWA/DIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ-40 לקוחות, ביניהם, רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב, NRG ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה