זמן להתחדש: מגזין "טיים אאוט" משנה עיצוב

זאת במסגרת מהלך מיתוג גלובלי שעוברת הרשת, הפעילה כיום ב-16 מדינות
שרות Bizportal |

בגיליון ראש השנה של Time Out שיופץ מחר (ה') למנויים ולדוכני העיתונים ייחשף לראשונה העיצוב החדש של המגזין.

המהלך רחב ההיקף נעשה במסגרת "יישור קו" כלל-עולמי עם העיצוב המחודש של מהדורות Time Out בלונדון ובניו-יורק, כחלק ממהלך מיתוג גלובלי שעוברת הרשת, הפעילה כיום ב-16 מדינות.

העיצוב המחודש של המגזין בעולם נעשה על ידי המעצב השוויצרי מישה וויידמן (Micha Weidmann) והארט-דירקטור הראשי של Time Out Group- ג'ון אוקיי (John Oakey), המציגים חזון גרפי נועז, המאפשר התמצאות נוחה ומהירה יותר במגזין, וחווית קריאה נעימה יותר.

את תהליך ההתאמה של העיצוב הבינלאומי לשפה העברית הובילה המעצבת הגרפית מיכל סהר, מומחית לטיפוגרפיה מבצלאל, יחד עם העורך הגרפי של Time Out תל אביב, ערן רובינפלד.

בין השינויים שעבר המגזין בארץ: מדור הקולנוע שולב בתוך המדריך, הכולל את תת-מדורי ה-DVD וההקרנות המיוחדות. מדור האוכל נדד למיקום חדש, ומעתה הוא מסקר גם את תחומי הברים והאלכוהול. כמו כן, מופעלת "שיטת ששת הכוכבים", המדרגת בסולם של 6 כוכבים את הסרטים, התערוכות, הספרים, הדיסקים, ההצגות, המופעים והמסעדות הנסקרים במגזין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה