מאמא עוף משקיעה 5 מיליון ש' בכניסה לתחום הפסטרמות

מהלך החדרת המוצר יכלול קמפיין טלוויזיה בכיכובן של דוגמניות העבר קארן דונסקי וחני פרי
שרות Bizportal |

יצרנית מוצרי העוף, מאמא עוף, מרחיבה את מגוון המוצרים המצוננים של החברה ומשיקה מוצר חדש בתחום הפסטרמות- רוסט חזה הודו עם 1% שומן. ההשקעה בהחדרת המוצר עומדת על כ-5 מיליון שקל. המוצר החדש עשוי מנתח חזה הודו אמיתי, העובר תהליך צלייה בתנור. המוצר טבעי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא מונוסודיום גלוטמט. אחד היתרונות הבולטים של המוצר היא העדר ניטריטים, אשר נמנים על אחד מסוגי החומרים המשמרים הנפוצים בשימוש נרחב בתעשיית הנקניקים והפסטרמות. לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף: "כחלק ממגמת בריאות עולמית הצוברת תאוצה, אנו משיקים מוצר שעומד בחזית החדשנות מבחינת ערכים תזונתיים. המוצר מתאים כתוספת לסנדוויצ'ים וסלטים, לצריכה כמנה עיקרית לשומרי משקל ואנשים המקפידים על תזונה נכונה".

מהלך השקת המוצר יגובה בקמפיין טלוויזיה, הממשיך את הקמפיין לקטגוריית מוצרי העוף המצוננים באמצעות גיתם BBDO בהיקף מדווח של כ-2.8 מיליון שקל. כזכור, לפני כחצי שנה עלה הסרטון הראשון אשר הציג את התרנגולת של מאמא עוף ככוכבת, כשהיא רזה יותר וחטובה לקראת הקיץ. התרנגולת התהלכה כדוגמנית במסלול תצוגת אופנה, כאשר היושבות בשורה הראשונה הן חברותיה הדוגמניות: קארן דונסקי, חני פרי, סמדר ברנר וסטלה עמר.

בסרטון ההמשך המציג את המוצר החדש ימשיכו לככב דוגמניות העבר, חני פרי וקארן דונסקי, אשר יבחנו את התרנגולת של מאמא עוף. פרי שואלת את דונסקי: "טבעי?" ודונסקי עונה: "100% טבעי!". לדברי החברה, באמצעות הקמפיין מעבירה מאמא עוף את המסר שאפשר לאכול בריא ולהיראות מצוין, עם המוצרים דלי השומן של מאמא עוף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה