רנוAר יוצאת בקמפיין טלוויזיה לקולקציית חורף 2006/7

הקמפיין תחת הקונספט: "NEW WINTER NEW FANTASY" ישודר במשך כל עונת החורף בערוצים 2, 10 ו-24
אפרת אדיר |

חברת רנוAר המפעילה רשתות לבגדי נשים וגברים עולה מחר (ד') בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2006/7. אלי ברקוביץ', מבעלי החברה מסביר, כי תזמון העלייה עם הקמפיין לקראת החגים נעשה בשל העובדה, כי מדובר בתקופה בה נרשמת עליה של כ-60% בקניות ביגוד ואביזרי אופנה לעומת העונה הרגילה.

הקמפיין בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של המותג, אנה זאיקין וטל אלון יימשך לאורך כל עונת החורף וילווה בסלוגן: "NEW WINTER NEW FANTASY", המעביר את ערכי המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות.

פריסת המדיה תכלול: סרטון טלוויזיה באורך 45 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה 24. כמו כן, יעלה הקמפיין באינטרנט במודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ-500 אלף עותקים. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם".

לדברי אלי ברקוביץ', הבעלים של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה