שלי גפני והמוטורולה הורוד עולים על קיר ההלכה
במסגרת הקמפיין הפרסומי של פלאפון למכשיר מוטורולה הורוד-"MOTO RAZR" ושיתוף הפעולה עם שלי גפני, בעלת חברת האיפור "מאדינה מילאנו", המפרסמת את המכשיר, עולה פרסום החוצות על קיר גשר ההלכה, ששייך לחברת "ברעם פרסום מקורי".
היקף השקעה בקמפיין החוצות נאמד ב-500 אלף שקל. השלט בגודל 630 מ"ר ממוקם על הקיר הימני בגשר ההלכה ונחשף מדי יום ל-790 אלף איש העוברים בנתיבי איילון ועל פני גשר ההלכה.
שלי גפני תתנוסס על גבי הבניין למשך תקופת החגים. לדברי יובל פרידן, סמנכ"ל השיווק של מוטורולה: "מזה הרבה זמן שרצינו לעלות על הקיר הזה שמתאים מאוד לערכים של מוטורולה ומדגיש את מכשירי הסטייל האופנתיים כדוגמת ה- RAZR V3 הוורוד".
אופק קאירי, מנכ"ל "מאדינה מילאנו" אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם חברת פלאפון, ורואה במכשיר ה-Moto Razr אביזר אולטימטיבי לאישה העצמאית, המתוחכמת והעוצמתית של "מאדינה מילאנו". הפרסום על קיר ההלכה מחזק את המיתוג שלנו כחברת איפור חדשנית וקשובה לסגנון החיים של לקוחותיה".