סרטון הטלוויזיה המפתה של דלתא אושר לשידור מ-22:00
"דלתא" מציגה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, הכולל: סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה. הקמפיין בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר.
כהרגלו של משרד הפרסום זרמון גולדמן, גם הפעם לא "עברה חלק" הפרסומת בטלוויזיה והסרטון הלא מצונזר של דלתא אושר בתחילה לשידור רק מהשעה 24:00. לאחר עירעור החברה, הסרט אושר להקרנה באורך מלא אחרי השעה 22:00 ואילו תקצירים מצונזרים בני 7 ו-10 שניות ישודרו במהלך כל היום. קיבל בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 ויימשך כחודש.
הסרטון ממשיך את סידרת הסרטים של דלתא תחת הסיסמא המוכרת: "pure temptation", שבמרכזה משחקי פיתוי בין גברים לנשים. הפעם, מככבת הדוגמנית ג'ני צרווני כמאלפת קרקס המשתעשעת בחבורת גברים-אריות, הקופצים דרך חישוקים במרכז הזירה, כשלפתע המאלפת מאבדת את השוט שבידה.
משרד פרסום- זרמון גולדמן; סמנכ"ל קריאטיב- שי פיטובסקי; מנהל קריאטיב- זיו קורן; ארט דיירקטור- רעות לייבוביץ'; קופי- אייל זוסמן, דפנה זילברג; מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה- ליאור ארן; מנהלת הפקה- ורדית זילבר; מנהלת תקציב- אביטל סובול; מנהלת מחלקת מדיה- נירית אלחדף; חברת הפקה- גוסטבו; במאי- גיא שגיא.