סודה קלאב במהלך שיווקי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
חברת סודה קלאב המתמחה בשיווק מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים וסירופים בטעמים, יוצאת לקראת ראש השנה במהלך אסטרטגי של מיצוב מחדש בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל. המהלך ייתמך על ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין עיתונות ואינטרנט באמצעות פרסום ברוקנר-נטע. מטרתו העיקרית של המהלך הינה העמקת ה-USP של המוצר, כאשר בנוסף לסודה שהלקוח מקבל, יש באפשרותו לבחור ולקבוע את הטעם של המשקה הסופי, הנבחר מתוך מבחר רחב של למעלה מ-20 טעמים.
לדברי החברה, המיצוב החדש כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה לכל מוצרי סודה-קלאב, כולל עיצוב חדש ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים, כאשר המוטיב המנחה הוא בועות המופיעות בשלל צבעים המשדרות שמחת חיים, אופטימיות, התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש ייושם באריזות המכשירים, הבקבוקים, ובנקודות המכירה- עמדות הדגמה, מדי הדיילות וכו'.
ורדה שוהם, מנכ"ל סודה פופ, מסרה: "העיצוב החדש יגביר את נוכחות המוצרים בנקודות המכירה, יתחבר לצורך למצב את המוצר כרלוונטי ולגיטימי וידבר בשפה של חווית שתייה ומשקאות ולא רק בשפה הטכנית של המכשיר עצמו".
הקמפיין, תחת הקונספט "כל הטעמים בלחיצה אחת קטנה", יתקשר את מבצע החג שכולל מכשירים במחיר מיוחד בשילוב שובר מתנה בסך 100 שקל לרכישת ערכת סירופים או ערכת סודה.
בנוסף לקמפיין, השקיעה סודה-קלאב 350 אלף שקל בפעילות שטח, שתכלול עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג. לדברי שוהם: "אנו רואים בפעילות השטח אמצעי חשוב להשגת המטרות שהינן תמיכה תדמיתית במותג, הגברת המודעות של הצרכן למוצר, לשימוש בו, למגוון הטעמים וכן אמצעי ליצירת מגע עם הצרכנים הפוטנציאליים במספר נקודות רחב ולהניע אותם לקנייה".