גודל טקסט
זום
ניגודיות

קרייזי ליין משיקה קטלוג אופנה אישי ב-90 אלף עותקים

הקטלוג הממוקד יישלח בדיוור ישיר לבית הלקוחה ויכיל פניות אישיות ומסרים מותאמים לכל לקוחה בהתאם למאפייניה ברשת האופנה
אפרת אדיר |

רשת האופנה Crazy Line, הנמצאת בבעלות משפחת לוין, משיקה לראשונה קטלוג אישי לכל לקוחה בנפרד לקולקציית חורף 2007. כ-90 אלף קטלוגים מתוך 120 אלף יופקו לחברות המועדון באופן אישי וממוקד ויכילו פניות אישיות ומסרים מותאמים לכל לקוחה בהתאם למאפייניה ברשת ויישלחו בדיוור ישיר. לדברי עפרה שביט-לוין, סמנכ"ל תפעול ברשת Crazy Line, "קרייזי ליין משקיעה בכל לקוחה באופן אישי ושמחה העונה להפתיע ולרגש כל חברת מועדון ולהוכיח לה שהיא מוכרת לרשת באופן אישי ושחושבים עליה. השיח האינטימי, הפניה האישית, ההזמנה החברית מכל הלב לחנות הרשת ה"קבועה" שלה, הסמוכה לביתה, מעידים כי הרשת מיטיבה להכיר את לקוחותיה, העדפותיהן וצרכיהן ומתאימה עבורן את מערכות הלבוש והפריטים הייחודיים". בקטלוג החורף של הרשת מככבת הדוגמנית דנה מגן, כשלצידה הדוגמנית נופית שבח. כמו כן, משיקה קרייזי ליין קולקציית ג'ינס אופנתית, הנקראת: real woman in jeans וכוללת מבחר דגמים עדכניים מג'ינס ברמות שפשוף ואיבזור שונות. שביט-לוין מוסיפה, כי השקת הקטלוג האישי מבטאת שאיפה להוביל מגמות בתחום האופנה ולחדש כל העת, במקביל לאסטרטגייה של חיזוק הקשר עם לקוחות הרשת ומתן מענה ממוקד לצרכיהן. "המטרות הללו מיושמות הלכה למעשה בליבת הפעילות- מועדון הלקוחות, המונה מעל כ-500 אלף נשים". חברת הייעוץ SEGMARKETING, המלווה את רשת Crazy Line מזה 3 שנים, היא יוזמת הקטלוג האישי וחברת "אניה שפירא", המתמחה בדיוור ישיר בטכנולוגיות דפוס מתקדמות, איפשרה את הפקת הקטלוג האישי לכל לקוחה של רשת קרייזי ליין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה