יפעת: שטראוס-עלית מובילה בפרסום לחודש אוגוסט

ועוד: קמפיין "בורגראנץ'- טרוף את הכסף" נבחר למוביל; פרטנר- המותג המוביל; מק'אן אריקסון ממשיך להוביל בטבלת משרדי הפרסום
אפרת אדיר |

"יפעת בקרת פרסום" מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אוגוסט 2006. לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חודש אוגוסט היה חודש מעורב- חצי ממנו עמד בסימן המלחמה שהפחיתה משמעותית את מכסת הפרסום באוויר, גרמה להורדת מחירים והתאפיינה בפרסום "מחבק" ואילו מאמצע אוגוסט, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף, חזר ענף הפרסום לשדר עסקים כרגיל".

בדירוג המפרסמים מובילה שטראוס-עלית את הפרסום בחודש אוגוסט, עם תקציב של כ-2 מיליון דולר לפרסום המותגים: חומוס אחלה לייט, שוקו יטבתה, דנונה אקטיביה ומסטיק MUST עם ה-COOLING EFFECT.

במקום השני ממוקמת רשת שופרסל, המפרסמת את מבצעי שופרסל ביג 1+1 ואת חטיבת שופרסל דיל, ואת המקום השלישי תופסת החודש החברה המרכזית למשקאות בע"מ עם פרסום לדיאט קוקה קולה.

קטגוריית רשתות השיווק מובילה בגדול בחודש אוגוסט עם הוצאה ריאלית לפרסום של מעל ל-5 מיליון דולר. הקטגוריה שעד אמצע אוגוסט לא הפסיקה "לחבק" התחילה במחצית השנייה של אוגוסט לשווק לקראת החגים. הרשת המובילה בפרסום באופן בולט הייתה שופרסל אשר יצאה במבצע שליחת חבילות שנתרמו בסניפים לתושבי הצפון והחיילים וגייסה להסברת הנושא את ראשי העיריות והמועצות מהצפון. שופרסל עשתה זאת באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. ולהשלמת התמונה, בלטה תת הרשת שופרסל ביג במבצע 1+1 מאותו מוצר בכל המחלקות.

מפרסמת בולטת נוספת באוגוסט בקטגוריית רשתות השיווק הייתה סופרפארם, אשר הציעה ללקוחות לרכוש חבילות מוצרים במחיר עלות לטובת החיילים. קמפיין נוסף של הרשת היה לפסטיבל "סאמר סייל" תחת הסלוגן: "33 ימים הם חיכו לכם" באמצעות באומן בר ריבנאי.

קטגוריית התקשורת הסלולרית ממוקמת באוגוסט במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.6 מליון דולר. המפרסמת הגדולה בקטגוריה באוגוסט הייתה פרטנר עם פרסום למצלמת ISEE בדור השלישי "העוזרת לשמור על קשר עם העסק" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן; ו"מבצע חוזרים לביה"ס עם 100 דקות מתנה" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

במקום השלישי נמצאת קטגוריית הרכב הפרטי עם הוצאה של כ-1.9 מיליון דולר. ענף כרטיסי האשראי הממוקם במקום השישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.5 מיליון דולר, מפרסם בעיקר את כרטיסי השי האלקטרוניים לקראת החגים.

יעקובי מוסיף, כי "תת ענף בתי השקעות, הממוקם במקום השביעי עם הוצאה תקציבית לפרסום של כ-1.2 מיליון דולר, חזר לפרסם במלוא המרץ לאחר המלחמה במטרה לשקם את מעמדו לאחר התנודות הקשות שספג והפדיונות הגדולים. בית ההשקעות מיטב הוא המוביל בפרסום בקטגוריה זו, תחת הסלוגן: "המצפן של שוק ההון" באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון". במקום השני בקטגוריה נמצאת פסגות אופק עם קמפיין המסרים האופטימיים באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ואילו במקום השלישי ממוקמת פריזמה תחת הסלוגן "Smart & "Simple באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי".

לקמפיין המוביל של חודש אוגוסט נבחר קמפיין "בורגראנץ'" עם מבצע טרוף ת'כסף והוצאה ריאלית של 352 אלף דולר.

משרד הפרסום מק'אן אריקסון זוכה גם החודש כמשרד המוביל עם היקף תקציב פרסום של כ-5.5 מיליון דולר, אחריו ממוקם שלמור-אבנון-עמיחי וסוגר את השלישיה- באומן-בר-ריבנאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה