רשת אופיס דיפו נכנסת לראשונה לתחום הספרים
"אנו משיקים היום את סניף הדגל החדש של רשת "דיונון", הפועלת תחת המטריה של Office Depot הנמצאת בשליטת Office Depot העולמית מיולי 2006", כך אמר הבוקר (א') צחי פישביין, מנכ"ל Office Depot ישראל.
הסניף החדש ממוקם ברחבת אוניברסיטת תל-אביב ברמת אביב ומציג בקומת המרתף שלו חנות ספרים המשתרעת של שטח של כ-700 מ"ר עם פינות עיון, קריאה ואינטרנט לנוחיות הסטודנטים והקהל הרחב. בקומת הכניסה של החנות ניתן למצוא מגוון רחב של כלי כתיבה, ציוד משרדי ומוצרי טכנולוגיה, הנמכרים סניפי אופיס דיפו הרגילים.
פישביין ציין, כי השקת חנות הקונספט של רשת דיונון, מהווה את כניסת Office Depot העולמית לתחום הספרים ובכך גם מסייעת לחיזוק ומובילות Office Depot במכירות לפלח השוק הסטודנטיאלי. "אנו צופים כי רשת "דיונון" תביא לגידול נוסף של כ-50 מיליון שקל במחזור המכירות עד סוף שנת 2007".
לדברי אתי כהן, סמנכ"ל השיווק והסחר ב-Office Depot, "עד חודש נובמבר 2006 נסיים את המהלך של עיצוב ומיתוג מחדש של רשת דיונון, המונה 7 סניפים במוסדות אקדמאים ברחבי הארץ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל".
לדברי החברה, בחודש הקרוב תזמן אופיס דיפו את ראשי המוסדות האקדמיים בארץ לחנות הדגל של דיונון ותציע להם לפתוח חנות קונספט כזאת בשטחי האקדמייה עם מימון מלא של אופיס דיפו.
כהן מוסיפה, כי "החנות מזמינה את הלקוח לשקוע בעולם הספרים. שיטוט בחנות מאפשר ללקוח ליהנות ממספר רב ביותר של כותרים בעברית ולועזית, מגובה בעיצוב ייחודי שטרם נראה כמותו בחנות ספרים בארץ המאפשר התמצאות קלה ונוחה".
נזכיר, כי בחודש יולי 2006 רכשה Office Depot את רשת "דיונון", אשר נשאר לפעול כמותג עצמאי, בולט ומוביל. Office Depot משמשת כ"מותג אב", המספק תמיכה למותג בתחומים של אחריות, בטחון בקנייה, נוחות וסטנדרטים גבוהים.
בנוסף, נהנית רשת "דיונון" מהרחבת מגוון המוצרים ככלל והמוצרים הטכנולוגיים בפרט. במסגרת זו ימשיכו הסטודנטים ליהנות מ-10% הנחה ברכישות הרשת- בהתאם למדיניות שהייתה נהוגה בעבר.
Office Depot היא רשת בינלאומית המספקת מגוון של פתרונות ב-4 עולמות תוכן שונים: ריהוט, ציוד משרדי, טכנולוגיה, אלקטרוניקה בידורית. רשת Office Depot ישראל נוסדה במאי 1994 על ידי צחי פישביין ומונה כיום 34 חנויות, הממוקמות במרכזי קניות ובקניונים.