רבוע כחול משקיעה 7.5 מיליון שקל במבצעי החגים

כחלק מהפרויקט תעניק הרשת כ-10,000 סלסילות של מוצרים לחג בשווי של כ-300 שקל לכל סלסלה
שרות Bizportal |

האם מדובר בשיא חדש בהשקעה של רשותו השיווק בחגים? רשת קו אופ ישראל דיווחה הבוקר, כי היא השקיעה כ-7.5 מיליון שקל במתנות ובהנחות במסגרת מבצעי ראש השנה. במסגרת המבצעים הנ"ל יוענקו כ-10,000 סלסילות של מוצרים לחג בשווי של כ-300 שקל לכל סלסלה. הסלסילות יוענקו ברכישה מצטברת של 3,000 שקל וניתן יהיה לצבור בעד 100 קניות שונות. כמו כן, על כל רכישת מוצרים מעל 500 שקל מעניקה הרשת הנחות משמעותיות ופריסת תשלומים רחבה ברכישת טלוויזית LCD, מסכי מחשב, מכשירי DVD ניידים לרכב ועוד. רשת קו אופ ישראל מונה 31 סניפים בפריסה ארצית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה