תקציב הפרסום של בנק פאג"י ינוהל בפרסום אפיקים
בנק פאג"י מקבוצת הבנק הבינלאומי בחר במשרד הפרסום אפיקים לפרסום ושיווק הבנק במגזר החרדי. כמו כן, לצד העבודה עם פרסום אפיקים ימשיך בנק פאג"י להשתמש בשירותי יחסי הציבור של משרד קרימלובסקי כהן המלווה את הבנק שנים רבות.
תקציב הפרסום של פאג"י, המוערך במליוני שקלים לשנה, יופנה במלואו לפעילות אסטרטגית ושיווקית שמתכנן הבנק בשנה הקרובה, ואשר תתמקד במגזר החרדי.
מנכ"ל הבנק, דב גולדפריינד, מוסר, כי "הבחירה בפרסום אפיקים נעשתה לאחר תהליך התמודדות בין כמה משרדי פרסום שנבחנו במספר היבטים, כגון: הבנת מאפייני השוק החרדי, הכרת התחום הקמעונאי, דומיננטיות ונוכחות בערוצי המדיה לסוגיהם, ויצירתיות בתחום הקריאטיבי. בנק פאג"י הוא הבנק המוביל במגזר החרדי ובמהלך החודשים הקרובים צפויים מהלכי התרחבות וחדשנות, לרווחת קהל לקוחות הבנק".
מנהל תחום שוק ההון והשיווק בפאג"י, רז חיים צבי הוסיף, כי "במסגרת הפעילות השיווקית הקרובה תתבצע פעילות מיתוגית חדשה לבנק פאג"י, הן ברמת התדמית והן ברמת הגיוון וההתאמה של המוצרים הבנקאיים לקהל היעד של הבנק".
קבוצת אפיקים מתמחה בפרסום ושיווק לסגמנטים ולמגזרים ייעודיים: חרדי, ערבי ועסקי.
בין לקוחות המשרד נמנים: רשת הריבוע הכחול- שפע שוק, בזק, פלאפון, בזק בינלאומי, מחלבות גד, בגיר, יכין, אסם, שירותי בריאות כללית, סנו ועוד.