סימטרון החלה בשיווק ישיר של מוצרים ושירותים בהודו
חברת סימטרון (שסימולה: CIMT) פרסמה היום הודעה במסגרתה נאמר כי החברה אמצה שיטת שיווק ומכירות ישירה למוצריה ולשירותיה במזרח ומערב הודו. בעזרת חברת הבת סימטרון טכנולוגיות אשר מרכזה החדש ממוקם בדלי שבהודו, סימטרון ממשיכה להרחיב את את מגוון מוצריה ושירותיה ללקוחות קיימים וחדשים ברחבי המדינה.
"המעבר לשיטת שיווק ומכירות ישירה במזרח ומערב הודו מדגישה את המשך ההשקעה של החברה בהודו ואת הראיה הכללית של הודו כשוק אסטרטגי," אמר מנכ"ל החברה דני הרן. " הלקוחות הותיקים של החברה והלקוחות החדשים צפויים להנות מהמעבר לשיטת השיווק והמכירות הישירה הנהנית מנציגות מקומית גדולה הממומנת מצד תאגיד בינלאומי."
בתחילת חודש אוגוסט פרסמה סימטרון את דו"חותיה הרבעוניים שהצביעו על שיפור משמעותי בתוצאות החברה. ההכנסות אמנם עמדו על 5 מיליון דולר, ללא שינוי מאותה תקופה בשנה שעברה אך בניגוד לאותה תקופה בשנה שעברה דווחה החברה על רווח נקי של 18 אלף דולר.