הבצפר של איגוד הפרסום "מפשיט את הגבר" בפרוייקט גמר

לראשונה ייחשפו מחר (ג') עבודות הגמר של הסטודנטים במסלול הקופירייטינג אשר הוכנו עבור MENZ- רשת ההלבשה התחתונה לגבר
אפרת אדיר |

במסגרת פרוייקט הגמר של סטודנטים ממסלול הקופירייטינג של "הבצפר של איגוד חברות הפרסום", תתקיים מחר (ג') תערוכה ותחרות ייחודית במהלכה ייחשפו לראשונה עבודות הגמר אשר הוכנו עבור MENZ, רשת המתמחה בהלבשה תחתונה לגבר. הסטודנטים של מסלול הקופירייטינג התבקשו לעצב מודעה עם סלוגן, המתאימה לתדמיתה של רשת MENZ. במסגרת התחרות יוצגו כ-40 עבודות בפני קהל השופטים, ביניהם: הפרסומאי רמי שלמור, אשת העסקים פנינה רוזנלבום, הפרסומאית ג.יפית, חיים צינוביץ' ועוד. העבודה שתיבחר ברוב קולות תאומץ על ידי הרשת. מסלול לימודי הקופירייטינג בבצפר נמשך כ-10 חודשים ומנוהל על ידי רוני אפלבוים ועופר גולן- שני קופירייטרים בכירים בענף. לצד מסלול זה, מתמחה "הבצפר" גם במסלולים נוספים של תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. רשת MENZ הוקמה ביוזמתם של אופיר בן-נתן ואבנר הייזלר ומונה כיום שלושה סניפים, כאשר הסניף הרביעי צפוי להיפתח בקרוב בקריון. הרשת מציעה לגבר מאות פריטים בתחום ההלבשה התחתונה, מתוך מטרה לתת מענה בתחום לכלל הגברים החל מהגבר הישראלי השמרני ועד לגבר הישראלי הנועז. רוב דגמי הרשת מיובאים מחו"ל בעיקר מצרפת, ספרד וקולומביה לצד ליין תחתונים שפותח על ידי בעלי הרשת באופן עצמי הנקרא: PRIVATE LABEL.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה