חברת אדמה מרחיבה פעילות ונכנסת לרשתות השיווק

בשלב ראשון ישווקו מוצרי החברה ב-20 סניפי רשת קו-אופ הריבוע הכחול; תשווק בפריסה מלאה לכל סניפי רשת טיב טעם
אפרת אדיר |

חברת "אדמה", המתמחה במוצרי מזון אורגנייים, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לרשתות השיווק- קו-אופ וטיב טעם. קובי אדרי, מנכ”ל אדמה, חשף, כי "בשלב הראשון ישווקו מוצרי אדמה ב-20 סניפי רשת קו-אופ הריבוע הכחול ובתוך מספר חודשים תשלים החברה את הפריסה לכ-80 סניפי הרשת. כמו כן, ישווקו המוצרים בפריסה מלאה בכל סניפי רשת טיב טעם, המונה 23 סניפים". מהלך שיווקי זה ישלים את המהלך שהחלה "אדמה" לפני כשנתיים, לפיו שווקו מוצרי החברה בכ-80 סניפי רשת שופרסל ורשת חצי חינם. לדברי אדרי, תמשיך החברה בפעילות שיווקית זו לצד הכניסה לרשתות שיווק נוספות. "מגמת השוק האורגני עולה בעולם ובארץ מדי שנה ובהתאמה גם ביקוש הצרכנים למוצרים אורגניים, ולכן אנו פועלים במטרה להרחיב את נקודות המכירה של מוצרי החברה ולענות על דרישת הלקוחות". בכניסתה לכ-100 נקודות מכירה מרכזיות וחשובות ברחבי הארץ, מסייעת חברת אדמה להרחבת השוק האורגני בישראל, הנאמד בכ-150 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול שנתי של כ-25% לשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה