KODAK בקמפיין אינטרנט למצלמות בהשקעה של מיליון שקל
KODAK, המשווקת באופן בלעדי בישראל על ידי חברת דלתה פילם בע"מ, עולה לראשונה בקמפיין אינטרנט למצלמות דיגיטליות, בהשקעה של כמיליון שקל.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד האינטראקטיב Websense Creating Online, יעלה באתרי אינטרנט מובילים תחת המסר: "פשוט לתפוס את הרגע", וידגיש את פשטות תפעול מצלמות KODAK לצד עליונותן הטכנולוגית. כמו כן, במסגרת הקמפיין משיקה קודאק את מצלמת V610 שתוצע במבצע מיוחד.
בנוסף, יכלול הקמפיין תחרות צילומים בנושא הנצחת רגעים בחיים, כגון: הרגע המאושר, המצחיק, הלוהט, ההיסטורי, הרומנטי וכד'. הגולשים יתבקשו לשלוח תמונות "שיתפסו את הרגע" ובכל יום יוכרז זוכה במצלמת KODAK. בסיום הפעילות יוכרז הזוכה הגדול שיקבל מצלמה דיגיטלית יוקרתית מדגם V610.
יריב כהן, מנכ"ל דלתה פילם, אמר, כי "הקמפיין מתחבר לקונספט של KODAK ומציע לכל אחד מהגולשים "לתפוס את הרגע שלו" וגם לזכות בפרסים".