בית ההשקעות פרוקסימה בקמפיין אינטרנט ב-200 אלף שקל
בית ההשקעות פרוקסימה, המתמחה בניהול תיקי השקעות למגוון לקוחות בארץ ובחו"ל, מעלה קמפיין פרסום באינטרנט בעלות של 200 אלף שקל. זאת, במטרה לקדם את המודעות למוצרים "פרוקסימה טריידינג" ו"פרוקסימה ניוז" בקרב משקיעים עצמאיים.
הקמפיין יעלה באמצעות חברת פרופייל ויתמקד באפשרות לחיסכון כספי בעמלות, באמצעות השירות "פרוקסימה טריידינג", המאפשר ליהנות משירותי מסחר מתקדמים מבלי לשלם דמי ניהול ודמי שמירת ניירות ערך.
שירות נוסף שמציעה החברה הוא "פרוקסימה ניוז"- חדשות מיידיות און ליין לפני כולם. השירות הייחודי מאפשר לסוחרים לקבל כל הודעה לעיתונות, הודעות בורסה, סקירות מקצועיות, ידיעות, הערכות ועוד. עורכים מנוסים מסכמים את החומר באופן מקצועי ללא תוספות או דעות.
לדברי אורי רענן, מנכ"ל משותף ואחראי תחום טריידינג: "בית ההשקעות פרוקסימה מציע לסוחרים העצמאיים פלטפורמת מסחר מתקדמת ועמלות הנמוכות מהותית מהעמלות הגבוהות הניגבות בבנקים. בעקבות הקמפיין, אנו מצפים להכפיל את מספר המשתמשים בשירותי פרוקסימה טריידינג ופרוקסימה ניוז, ולהפוך את תחום הברוקראג' לפתוח וקל למסחר".
חיים ונציה, מנכ"ל משותף ואחראי על ניהול ההשקעות, אמר, כי "פרוקסימה שמה לעצמה כמטרה להיות האלטרנטיבה הטובה ביותר לסוחרים ולספק את שירותי המסחר הטובים בשוק. קצב הגידול המהיר של החברה בשלוש השנים האחרונות מראה שאנו עומדים ביעדים שהצבנו".
בנוסף, משרד "רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי", קיבל את תקציב יחסי הציבור של פרוקסימה ויהיה אחראי על ייעוץ תדמיתי ותקשורתי של בית ההשקעות, לצד ניהול מערך קשרי המדיה של החברה.