"הגלויה של שלי" בשת"פ עם לאומי קארד ל- Giftcard

תפיץ סדרת אגרות ברכה מטאליות לכרטיס השי הנטען של "לאומי קארד" בתקציב של 50 אלף דולר
אפרת אדיר |

חברת האשראי "לאומי קארד" יוצאת בשת"פ עם "הגלויה של שלי" ל-Giftcard, כרטיס השי הנטען של החברה. במסגרת השת"פ מופצת סדרת גלויות המודפסות לראשונה בהדפסה מטאלית ומעוצבות כאגרות ברכה, בנקודות ההפצה של "הגלויה של שלי". תקציב ההפצה וההפקה של הגלויות עומד על 50 אלף דולר.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל מחלקת שיווק ופיתוח מוצרים ב"לאומי קארד", "כרטיס השי האלקטרוני הוא המילה האחרונה בתחום המתנות, וטרנד התופס תאוצה רבה בחו"ל ועושה את צעדיו הראשונים בישראל. בחרנו בשיטת שיווק עכשווית הפונה לקהל יעד שאוהב חידושים".

כאמור, ה-Giftcard הינו כרטיס שי אלקטרוני מעוצב, שניתן לטעון בסכומי כסף לפי בחירה (בטווח שבין 100 שקל ו-1,000 שקל). ניתן לרכוש את הכרטיס ברשת המשביר החדש לצרכן.

סדרת הגלויות של Giftcard כוללת ארבע אגרות ברכה שונות, הרלוונטיות לשלל איחולים- birthday, friends, kiss, surprise. בצידה הקדמי של כל גלויה מופיע איור המקושר לברכה המיוחלת לאירועים השונים. הגלויות המעוצבות, ממשיכות את מסורת "הגלויה של שלי" הדוגלת בעיצוב גלויות שימושיות ואינטראקטיביות לצד היותן מסחריות.

אגרות הברכה המטאליות יופצו ב-100 אלף עותקים, בנקודות המפגש בהן פועלת המדיה של "הגלויה של שלי", הפונה באופן ממוקד לקהל איכותי של בני 18-35, הנחשף לגלויות ב-750 נקודות מגע בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד ברחבי הארץ.

שלי רוקח, מנכ"ל "הגלויה של שלי" מסבירה, כי "גלויות הנאספות מהמתקנים, בעיקר גלויות היוצרות קשר בין אנשים, נשארות אצל המקבל לאורך שנים ממניעים סנטימנטליים. מה שמאריך את חיי הקמפיין לעיתים לשנים רבות, ויוצר חיבור אמוציונלי למותג אותו אנחנו מפרסמים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה