יקבי ברקן בקמפיין אינטרנט לחג בהשקעה של מיליון שקל
לקראת ראש השנה יוצאת חברת יקבי ברקן בקמפיין אינטרנטי באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל, בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין מזמין את הצרכן לקנות 2 בקבוקי ברקן קלאסיק ולהשתתף בהגרלה של מאות ארוחות גורמה בליווי יינות ברקן, במסעדות שף מוכרות בארץ.
שמואל בוקסר ויאיר לרנר, מנכ"לים משותפים של יקבי ברקן אמרו, כי "מטרת הקמפיין הינה לבסס את תדמית היקב כיקב מוביל במדינת ישראל בקרב צרכנים צעירים, וליצור העדפה אצל הצרכן הסופי בנקודת המכירה".
הקמפיין כולל שילוב של סרטון וידאו שהופק במיוחד לטובת המהלך וישודר רק באתרי אינטרנט. כמו כן, יציג הקמפיין ביותר מ-2 מיליון חשיפות בחיזוק והשלמה של קמפיין באנרים מאסיבי, שיעלה באתרים הפופולאריים בקרב גולשים צעירים, ביניהם: walla ,ynet ,msn ,nrg, תפוז ועוד.
לדברי יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "מעל 70% מגולשי האינטרנט בארץ צופים בקטעי וידאו ברשת. זה כלי פרסום שאינו מנוצל מספיק ומאפשר לקבל הרבה מיתרונות הטלוויזיה- באינטרנט. ישנם מפרסמים שהשתמשו בכלי הזה כדרך לקבל עוד צפיות לסרט שרץ בטלוויזיה. ביחד עם יקבי ברקן הפקנו סרט ייעודי לרשת ואני בטוח שהמהלך ייצר אימפקט גדול בדרך זו ובשילוב כלי הפרסום הבאנריים שישלימו אותו".
סדרת קלאסיק של ברקן היא הסדרה הנמכרת ביותר של היקב. הסדרה שודרגה בשנה האחרונה מבחינת החזות והאיכות, תוך הורדת יינות פחות נדרשים והוספת יינות אדומים מזנים אופנתיים, כגון: פינוטאז' ופינו נואר.
השפים והמסעדות המשתתפים בקמפיין הם: ויקטור גלוגר (מסעדת קלואליס), אידי ישראלביץ (מסעדת אידי), שלום קדוש (פרימוורה שרתון ירושלים), מיקה שרון (מסעדת מיקה), אורי ירמיאס (מסעדת אורי-בורי), עובד אלפיה (לה רג'נס דן תל אביב).