מכללת רמת גן בקמפיין אינטרנט לסדנת שיווק ומיתוג
מכללת רמת גן, הנמנית על המכללות הוותיקות בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום באינטרנט לסדנה חדשה לשיווק ומיתוג עצמי, בהנחיית מכון אדם מילא, המתמחה בתחומי המיון, אבחון, גיוס, ייעוץ לימודי ובחירת קריירה. הקמפיין, מבית פרסום אליקים-הרמן ובהשקעה של 400 אלף שקל, יכלול פרסום מאסיבי של באנרים באתרי האינטרנט המובילים, כגון: וואלה, MSN, נענע, ובאתרים יעודיים המכוונים לקהלי יעד של סטודנטים פוטנציאליים. כן יעלה הקמפיין ב-ICQ ובמסנג'ר.
"סיסמת הקמפיין- "לצאת עם מקצוע תוך שנה", מתייחסת לשאיפה של סטודנטים לרכוש מקצוע תוך פרק זמן של שנה אחת, בשילוב עם לימודים לתואר אקדמי, או ללא שילוב לימודים לתואר, וכן לשאיפתם לרכוש באמצעות הסדנא, גם כלים מקצועיים וישומיים בכל הנוגע לתהליך חיפוש העבודה בתום הלימודים", מציין אייל שרם, מנהל היחידה ללימודים חוץ אקדמיים במכללת רמת גן. . קרדיטים: סופרוויזר- ארז ברכץ; תקציבאית- חן מור; מנהל קריאטיב- אופיר מירב; קופירייטר-אורי מרנץ; ארט דירקטור- עוזי מיכאל