מכון "מותגים": דנונה שובע - הפרסומת הזוכה של יוני

הפרסומת, מבית שלמור-אבנון-עמיחי Y&R זכתה ב-23% קולות בקטגוריית התרומה למותג וב-9% בקטגוריית הקריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך סקר פרסומות אחת לחודש בקרב 300חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש יוני, דורגה במקום הראשון הפרסומת של דנונה שובע-"מחשבות על רעב מציק".

הפרסומת, מבית שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, זכתה ב–55 נקודות, 23% הצביעו עבור תרומה למותג ו–9% מהנשאלים אהבו את רמת הקריאטיביות של הפרסומת. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורגו הפעם שתי פרסומות: "HOT VOD- ילד בעיניים עצומות" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 49 נקודות- 15% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות, ו"קטשופ היינץ- כתם על בגד" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, גם היא עם 49 נקודות- 19% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות. את המקום השלישי קטפה הפרסומת "מירס- משרד בנייד- what a fax" בכיכובה של רותם אבוהב, מבית גליקמן נטלר סמסונוב, עם 41 נקודות- 8% תרומה למותג ו-25% קריאטיביות.

במקום הרביעי נמצאת רשת סופרפארם עם הפרסומת "חגיגת נשים, הגברים במונדיאל", והפרסומת של ד"ר פישר לאולטרסול, בכיכובה של יעל אבקסיס, סוגרת חמישית את הטבלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה