ראלקו רכשה את ברייק הפלטינה בכוכב נולד ב-250 א' ש'

פרסום ראשון: רגע לפני ההכרזה על המנצח תשודר בבכורה פרסומת באורך 60 שניות לסדרת מסכי ה-HD LCD החדשה
שי פאוזנר |

חברת "ראלקו סוכנויות" יבואנית שארפ בישראל, רכשה את ברייק הפלטינה בגמר "כוכב נולד 4" כמפרסם יחיד. הפרסומת תלווה בקמפיין טיזרים ייחודי לפני ההקרנה תחת המסר - "תפתחו את העיניים", אשר יעלה בקשת החל ממחרתיים (יום ד'). הפרסומת תשודר כאמור ברגע השיא של התחרות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

שארפ הביאה לעולם את הבשורה הטכנולוגית של מסכי ה-LCD החברה משווקת כיום בישראל את מסך ה-LCD הגדול בעולם, בגודל 65 אינטש. בימים אלה, בעקבות פתיחת מפעל "קמאימה 2" ביפן,לייצור טלוויזיות LCD, המתמקד בטכנולוגית high Definition עם יכולת ייצור של 30 מיליון מסכים בשנה, מציגה חברת ראלקו מגוון רחב וחדש של טלוויזיות HD LCD שנחשפו בימים אלו בתערוכת IFA בברלין, בגדלים שונים בניהם 37, 42 46 ו 52 אינטש, במחירים שווים לכל נפש.

צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק בקשת מסר, כי "גמר כוכב נולד הינו מגה איוונט החורג הרבה מעבר למסך הטלוויזיה. רגע ההכרזה מושיב מול מסך מיליוני צופים והוא רגע השיא של התחרות כולה... תשומת לב למסך היא מירבית ברגעים אלו לכן מדובר בהרבה מעבר לחשיפה אופטימלית עבור הלקוח. אנו שמחים שחברת ראלקו נציגת שארפ בישראל בחרה להצטרף לרגע מיוחד זה בגמר כוכב נולד כמנוף השקה למוצר החדש".

לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית בראלקו, "רכישת הברייק היא חלק ממהלך שיווקי כולל של "ראלקו" לביסוס מעמדה של "שארפ" כיצרנית טלוויזיות הlcd המובילות והאיכותיות בעולם. "שארפ היא הראשונה בעולם שהביאה את בשורת ה LCD וזוכה להצלחה גדולה כיום גם בישראל".

"היסטוריית" ברייק הפלטינה בכל העונות העניקה חשיפה מקסימאלית למותגים מובילים ביניהם: דנונה שטראוס בשנה הראשונה, "סלקום" בעונה השנייה ומותג הבירה "סטלה ארטואה" מבית "מבשלות ישראל" בשנה השלישית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה