פולגת בוחרת פרזנטורים חדשים לקולקציית סתיו-חורף

רז מאירמן, לירז מסילתי וניא לביא נבחרו לדגמן פולגת; לראשונה תשווק החברה את מותג הנשים הצרפתי "דניאל השטר"
אפרת אדיר |

אילן בז'ה, המנהל המסחרי של אופנת הגברים והנשים ברשת האופנה פולגת, הודיע היום (ב') על בחירתם של הדוגמנים רז מאירמן, לירז מסילתי וניר לביא כפרזנטורים של החברה לקולקציית סתיו-חורף 2006/7.

כמו כן, לראשונה ישווק בישראל מותג הנשים הצרפתי "דניאל השטר וומן" (Daniel Hechter women), אותו תוביל הדוגמנית הבינלאומית לירז מסילתי.

בז'ה מסר, כי "השנה בחרנו פרזנטורים נפרדים לשני מותגי העל של פולגת, את הקמפיין של המותג הצרפתי Daniel Hechterיובילו רז מאירמן ולירז מסילתי, מאחר ושניהם מגלמים היטב את פרופיל הלקוח והלקוחה הפוטנציאליים של פולגת- הגבר והאישה האופנתיים של שנות ה-2000, המשלבים גבריות, נשיות אינטלגנטיות ואסרטיביות, ואת הקמפיין הפרסומי של המותג האיטלקי Max Moretti יוביל הדוגמן הבינלאומי ניר לביא".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום בנקודות מכירה.

רשת פולגת שייכת לקבוצת קבוצת Golf&Co אשר הוקמה בשנת 1986, ונמצאת בבעלות "כלל תעשיות". הקבוצה מאגדת תחתיה את הרשתות: פולגת, גולף, אינטימה וספרינט. לרשת פולגת 19 סניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה