קמפיין ראשון למותג לילי אלוורה בעלות של 500 אלף ש'

על-פי נתוני נילסן לחציון ראשון של 2006 מובילה חוגלה-קימברלי את קטגוריית מוצרי הטואלטיקה עם נתח שוק של 67%
שרות Bizportal |

חוגלה-קימברלי מעלה קמפיין פרסום למותג לילי אלוורה לראשונה מאז השקתו של המוצר בחודש מרץ השנה בישראל. הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, יעלה בערוצים המסחריים, בהשקעה של 500 אלף שקל.

במרכזו של הקמפיין מוצגים המוצרים המשתתפים במבצע לרבות, נייר הטואלט הירקרק- לילי אלוורה. בנוסף לסרטון הטלוויזיה תתקיים גם פעילות קד"מ בנקודות המכירה לתקופה של חודש ימים.

על-פי נתוני נילסן למחצית הראשונה של 2006 מובילה חוגלה-קימברלי את קטגוריית מוצרי הטואלטיקה עם נתח שוק של 67%. השקתו המוצלחת של המותג לילי אלוורה בישראל בחודש מרץ האחרון הביאה לגידול של 4% בנתח השוק של המותג לילי העומד כיום על 31%.

החברה עצמה צופה בתקופת החגים לעלייה של כ-10% בצריכת נייר טואלט בהשוואה להיקפי הצריכה בחודשים אחרים ואף לעלייה משמעותית של 15% בהיקפי הצריכה של נייר טואלט פרימיום (לילי, קלינקס), כנראה בשל העובדה שהמשפחות המארחות את ארוחת החג נוהגות "לצייד" את חדר השירותים בנייר טואלט איכותי במיוחד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה