שוקו טרה- לא רק בשקית: משיקה קמפיין למיני קרטונית
עלות ההשקעה- 200 אלף דולר; דמויות האנימציה טום וג'רי יופיעו בתלת מימד בקמפיין
לקראת החזרה ללימודים, מחליטה טרה במהלך החדשני להחליף את שקיות השוקו במשקה חלב מועשר באריזת מיני קרטונית לנוחיות התלמידים בבתי הספר. במסגרת המהלך הופק קמפיין אנימציה ייחודי, בתלת מימד, בכיכובן של הדמויות המוכרות, החתול והעכבר- טום וג'רי.
הקמפיין החדשני, באמצעות משרד הפרסום JWT, קונטרא הפקות ו-hands up, ובשיתוף עם חברת LDI, נציגת Warner Bros, עלה כ-200 אלף דולר, זאת לאחר קבלת אישור מיוחד לעלייה לאוויר עם הדמויות המצויירות מתאגיד וורנר בארה"ב.
טרה היא החברה הראשונה המשיקה את משקה השוקו-מיני קרטונית וכעת משיקה החברה גם מאגדות נוחות של 4 ו-6 יחידות שוקו, שגם עליהן בולטות דמויותיהם של טום וג'רי. כמו כן הושקו גם אריזות שוקו מועשר משפחתיות בקרטון 2 ליטר, שהחליפו את כדי הפלסטיק, ומציגות פג תוקף ארוך יותר משמעותית, של 28 יום.