רנוAר משקיעה 2 מיליון דולר בקמפיין זוגי לחורף

הקמפיין משותף לרשת הנשים ורשת הגברים, בכיכובם של דוגמני הבית החדשים- אנה זאיקין וטל אלון
אפרת אדיר |

חברת האופנה רנוAר יוצאת בקמפיין פרסום זוגי, המשותף לרשת הנשים ולרשת הגברים, בהשקעה של 2 מיליון דולר. בקמפיין יככבו דוגמני הבית החדשים שנבחרו לעונה הקרובה- אנה זאיקין וטל אלון. המסר שילווה את הקמפיין הוא: "New Winter New Fantasy". לדברי אלי ברקוביץ', מבעלי חברת רנוAר: "העונה רנוAר תתמקד בקונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג- השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם, יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית, מגזינים מובילים ועיתוני נוער, וכן סרטון טלוויזיה, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2006/7.

בנוסף, יכלול הקמפיין גם מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים, בלמעלה מ-300 אלף עותקים.

עוד מסר ברקוביץ', כי "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר life by renuar, עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. ולכך מתחברים גם שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".

אופנת רנוAר הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשתות רנואר ורנואר מן, ומונה 66 סניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה