סנדיסק מגבירה את התחרות בשוק הנגנים

נגנים חדשים שיצאו לשוק, צפויים להוריד מנתחם של הנגנים המובילים בשוק, אך התחרות הקשה באמת צפויה בשוק הנגנים הזולים מתוצרת סין
דותן לוי |

אלי הררי מוסיף לייצר כותרות, לאחר ביקורו האחרון בארץ, לרגל רכישת אם סיסטמס, הבטיח מנכ"ל סנדיסק (SANDISK CORP), כי הם נערכים לתחרות קשה בשוק הנגנים. בסוף השבוע חשפה סנדיסק את ה- Sansa c200, שני נגני MP3 חדשים, עמוסים בשלל תכונות - במחיר של פחות מ- 100 דולר - האמורים לסלק מהזירה את המתחרים הסיניים.

ה- Sansa c200, הקלף התורן שהטילה סנדיסק לשוק במחיר נמוך במיוחד כולל אפשרות להרחבת זכרון, ומצויידים בעוד שלל תכונות אותן ניתן למצוא רק במוצרים יקרים בהרבה

הנגנים החדשים, מצויידים בתכונות אותן ניתן למצוא רק במוצרים היקרים: חריץ הרחבה בו ניתן להכניס כרטיס זכרון, מסך צבעוני לצפייה במצגות שיקופיות, רדיו FM, סוללת Lithium-Lion נטענת הניתנת להחלפה בקלות על ידי בעל המכשיר, מארז מעוצב ורשמקול מובנה.

לדברי עודד קטקו נציג סנדיסק ישראל: "אחרי שנגסנו במכירות של אפל והגענו לנתח שוק של 40 אחוז במכירות הנגנים בישראל, הוחלט בחברה לתקוף גם את המתחרים הסיניים והקוריאניים חסרי המותג, אנחנו מאמינים ששלל התכונות, העיצוב ה'קולי' ותווית המחיר יציגו בפני הצרכן הישראלי הרכב מנצח שקשה יהיה לעמוד בפניו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה