רוצה להציג בתערוכה? כנס מקצועי ראשון מלמד על התחום

הכנס יעסוק בפן המקצועי והשיווקי של היערכות נכונה להצגה בתערוכות מקצועיות; אתר Mefik לקד"מ וארועים נותן החסות
אפרת אדיר |

תחום הכנסים והתערוכות מוכר מקרוב לאנשי שיווק ומרקום, אנשי קד"מ ולמקבלי החלטות בארגונים, אך טרם טופל ברמה המקצועית. חברת שירותי במה החליטה לארגן כנס מקצועי ראשון המלמד על התחום ומספק את כל הטיפים לחברות המתכננות להציג בתערוכה.

הכנס יתקיים ב-19/9 במרכז הירידים בתל אביב ובחסות של פורטל Mefik להפקת אירועים וקד"מ, המקדם את הכנס באתר.

לדברי בני מלמד, מנכ"ל משותף בפורטל Mefik.co.il: "דווקא בעידן עשיר המדיה בו אנו חיים, המגע הבלתי אמצעי בין המותג ללקוחותיו הוא הזכיר והאפקטיבי ביותר. לכן תערוכה המהווה נקודת מפגש שכזו בין מותג ללקוחות הינה כלי שיווקי משמעותי שיש צורך ללמוד אותו, את תכונותיו ומאפייניו".

כאמור, יעסוק הכנס בפן המקצועי והשיווקי של היערכות נכונה להצגה בתערוכות מקצועיות. מומחים מעולם הכנסים והתערוכות יספקו תמונה מקיפה על עולם הכנסים, וכן את הכלים הדרושים למיצוי ההשקעה הנדרשת מחברה המציגה בתערוכה.

בין המרצים והנושאים השונים שיוצגו בכנס: ליאור כספי, מנכ"ל חברת סיגמא טים, אשר ירצה בנושא תערוכות מקצועיות כמדיה שיווקית; ארי מנור, מנכ"ל ZOOZ- ירצה בנושא שיווק יצירתי ואטרקטיבי בתערוכות; זאביק ברין, מנכ"ל קדמון-ברין יעסוק בנושא "האם מספיק פוסטר על הקיר?". בנוסף, תיערך תצוגה בה יוצגו חידושים ופתרונות שונים להצגה בתערוכות.

דודו בנגד, מנכ"ל שירותי במה, ציין, כי "מאז ומעולם תערוכות מהוות נקודת מפגש איכותית בין לקוחות לספקים, המספקות פלטפורמה ליצירת הזדמנויות עסקיות בכל המישורים. נושא ההצגה בתערוכה הוא רחב מאוד, וכולל שיטות שונות כיצד לצאת מתערוכה עם התוצאות הכי טובות בהשקעה הכי קטנה. המשתתפים בכנס יצאו עם ידע מקצועי איכותי, שיאפשר להם למצות את ההופעה בתערוכה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה