אנגלית לילדים: ברליץ בקמפיין אינטרנט לתוכנית לימוד
לקראת החזרה ללימודים יוצא ברליץ, בית הספר ללימודי שפות, בקמפיין אינטרנט חדש לתוכנית הלימוד "ברליץ קידס". הקמפיין, בהשקעה של 100 אלף שקל, יעלה תחת המסר:"תשקיעו בנכס עבור הילדים שלכם", באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, באתר MSN למשך שבועיים.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, "התכנית השנתית ללימוד השפה האנגלית היא נכס שהורים מעניקים לילדיהם, כלי לכל החיים וחוויה מעשירה ומגבירת ביטחון בכלל ובבית הספר בפרט".
Berlitz Kids היא תוכנית ללימוד אנגלית לילדים בגילאי 4 עד 18, שפותחה על ידי ברליץ העולמית. התוכנית מעניקה לילדים ובני נוער את הכלים להתמודדות עם השפה האנגלית ומחולקת לקבוצות גיל של עד 8 תלמידים.
לילדים בגילאי 4-8 פותחה תכנית לימודית המשלבת בתוכה דמויות מהסדרה "רחוב סומסום" והופכת את חוויית הלימוד לנגישה ומעניינת עבור הילדים; לילדים בגילאי 9-15 מציעה ברליץ תכנית לימודים הנקראת English Beat, המשלבת בתוכה תכנים הלקוחים מעולם התוכן היומיומי של הילדים; לגילאי 16-18 מוצעת תכנית שנתית שתלווה את התלמיד עד לבחינת הבגרות. תכנית זו שמה דגש על העשרת אוצר המילים, שיפור דקדוק, הבנת הנקרא ובניית ביטחון עצמי בשפה.