לירז מסילתי תמשיך להוביל את קמפיין תכשיטי "מילר"
רשת תכשיטי היוקרה "מילר" משיקה את הקולקציות החדשות לחורף 2006/7 של מעצבי תכשיטים בינלאומיים, בהשקעה של 800 אלף שקל. הדוגמנית הישראלית, לירז מסילתי, תמשיך להוביל את הקמפיין זו העונה השלישית.
חיים מילר, מבעלי הרשת, הסביר, כי "הבחירה להמשיך עם לירז מסילתי להוביל את הקמפיין עונה שלישית הייתה טבעית, שכן היא מגלמת היטב את פרופיל הלקוחה הפוטנציאלית של תכשיטי מילר- האישה האופנתית של שנות ה-2000, המשלבת נשיות, אופנתיות ואסרטיביות".
הקמפיין יכלול הפקת קטלוג בפורמט מהודר, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ודיוור ישיר לקהל הלקוחות.
לדברי החברה, בעקבות הצלחת קמפיין 2005/6 הוחלט לעלות עם קמפיין המשך, תוך שימוש באותה שפה תקשורתית ועיצובית עם מוטיב מנחה של הצבע לבן, המשדר ניקיון, יוקרה ואלגנטיות באווירה עתידנית.
רשת תכשיטי מילר הוקמה לפני 28 שנה ונמצאת בבעלותם של חיים ומוניקה מילר. הרשת מונה חמש חנויות ומציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים אורלנדו אורלנדיני, רוברטו קוין, פיירו מילאנו, מרקו ביצ'גו , מאטיולי ופונטה וקיו, מורלטו, רוברטה פורטי וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו מילר- בית העיצוב הפרטי של הרשת.