פרופ' מיכאל פרי מונה לראש מסלול שווק במכללה לישראל
פרופ' מיכאל פרי, מומחה בתחומי השיווק והתכנון האסטרטגי ומנכ"ל חברת "מיצוב" לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, מונה לעמוד בראש תוכנית הלימודים לתואר שני (M.S.P.C) בשיווק מטעם אוניברסיטת קלארק האמריקאית, המיוצגת על ידי המכללה לישראל.
פרופ' פרי הוא בעל תואר מוסמך במשפטים (LL.M) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ודוקטור (Ph.D) במינהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. פרי פירסם מספר רב של מאמרים וכן את הספר "אסטרטגיה של יתרון תחרותי- הגישה השיווקית".
המסלול ללימודי תואר שני בשיווק אשר ייפתח בשנת הלימודים הקרובה הינו תכנית לימודים חדשנית שמשלבת בין תחום השיווק והתקשורת ומעניקה ידע, הבנה וכלים מקצועיים יישומים שיסייעו בידי הלומדים להבין כיצד מתנהגים לקוחות, קהלי יעד וצרכנים; להכיר שיטות לשכנוע ולשינוי עמדות אצל בעלי עניין, עמיתים ובמיוחד של צרכנים; לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה; להפעיל מערכת שיווק ופרסום יעילה ברמה המקומית ובסביבה הבינלאומית, להבין את חשיבות יחסי הציבור לשיפור תדמית של יחידים וארגונים ועוד.
תוכנית ה-M.S.P.C כוללת 12 קורסים שונים ומגוונים, ביניהם: שיווק ופרסום גלובלי, תקשורת שיווקית, שכנוע ושינוי עמדות, שיווק בארגונים ללא מטרות רווח, מסחר אלקטרוני ועסקים אלקטרוניים ועוד. את התוכנית ניתן ללמוד בשנה קלנדרית אחת (שני מפגשים שבועיים), או לאורך שנתיים קלנדריות (מפגש שבועי אחד).