יפעת בקרת פרסום משדרגת את קטגורית ענף שילוט החוצות

משתפת פעולה עם פרסום כנען ומוסיפה אילוסטרציות של קמפיינים שעלו על גבי אוטובוסים של החברה
אפרת אדיר |

"יפעת בקרת פרסום", תאגיד המידע הגדול בישראל, העוסקת בבקרה ודיווח על קמפיינים בכל סוגי המדיה, שידרגה לאחרונה את קטגוריית ענף שילוט החוצות.

במסגרת השדרוג, חברה ל"כנען פרסום בתנועה" והוסיפה למגוון שירותיה אילוסטרציות של קמפיינים שעלו על גבי אוטובוסים של כנען. החברה בעלת זכיון לפרסום על גבי כ-3,000 אוטובוסים של החברות אגד, דן וקווים.

עדכון הקמפיינים יתבצע אחת לחודש ויכלול את כל הקמפיינים שעלו בכנען באותו החודש לרבות קמפיינים מקומיים קטנים. תוספת זו תאפשר למנויי יפעת בקרת פרסום להתרשם מקמפיינים שעלו על גבי האוטובוסים לצד הנתונים על כל קמפיין. בין הנתונים שנכללים ביפעת בענף שילוט החוצות: היקף התקציב, כמות השלטים בקמפיין, סוג הפורמט ועוד.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "במסגרת מגוון השירותים שאנו מספקים ללקוחות יפעת בקרת פרסום, החלטנו לשדרג את איכות המידע והדיווח למנויי החברה, ולהוסיף גם את השילוט של כנען פרסום בתנועה המהווה נתח משמעותי בהיקף הפרסום בקטגוריית ענף שילוט החוצות. אנו מודים לחברת כנען על שיתוף הפעולה בשיפור המידע".

*הערה: בקבוצת יפעת הינה בעלת עניין בקבוצת קו מנחה מפעילת Bizportal

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה