קמפיין חדש לסיטרואן בהשקעה של 1.6 מיליון שקל
חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, עולה בימים אלה עם קמפיין חדש למותג סיטרואן. מטרת הקמפיין לחזק את ערכי המותג סיטרואן. תקציב הקמפיין מוערך ב-1.6 מיליון שקל.
הקמפיין מדגיש את סיטרואן כמכונית ייחודית המעניקה לנהג תחושה של נינוחות וחיוניות בנסיעה. בנוסף, מעביר הקמפיין את המסר שדגמי סיטרואן נדרשים לטיפול שוטף אחת לשנתיים בלבד (או 30 אלף ק"מ, המוקדם מביניהם), כלומר שם דגש על תפיסת המותג כמותג אמין, הדורש כניסה לטיפול בתדירות נמוכה ביותר.
סרטון הפרסומת מבית זרמון גולדמן, הופק בטכניקת אנימציה ייחודית, השואבת אלמנטים מציורי עיפרון, ומציג את מכונית הסיטרואן C4 כאשר היא נוסעת לאורך עונות השנה ללא צורך בטיפול לתקופה השל שנתיים. על ההפקה אחראית חברת הוסט-פרודקשן "פרימוס" והמוסיקה לקמפיין מקורית ונכתבה על ידי אנשי משרד הפרסום.
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "סיטרואן הינו מותג מוביל באירופה ובעולם ששם דגש חזק על איכות הייצור. אחת התכונות המרכזיות של המותג הוא שיש צורך בטיפול רק פעם בשנתיים מה שמקל ומוזיל את אחזקת המכונית. על כן מצאנו לנכון לצאת בקמפיין שיתרכז בעניין זה ויחזק את תפיסתו ככזה בקרב ציבור הנהגים בישראל".