נירלט בקמפיין אינטרנט בכיכובו של אולי שטרנברג
חברת נירלט צבעים יוצאת בקמפיין אינטרנט ויראלי למוצר "נירלט טבעי", בהיקף של 100 אלף שקל. הקמפיין, בכיכובו של השחקן אולי שטרנברג, יהיה מבוסס על סרטון וידאו קצר שבנתה חברת האינטראקטיב twisted בשם "חניה טבעית".
בסרטון רואים בחור צעיר המחפש נואשות חנייה באיזור הירקון. לאחר שכשלו מאמציו למצוא חניה, עוצר הבחור את רכבו, מוציא מתא המטען גלון של צבע מסוג "נירלט טבעי" וצובע אותו עד להסוואה מלאה בנוף הטבעי. רוכב אופניים שמגיח למקום לא מבחין ברכב המצויר ומתנגש בו.
הסרטון יופץ באמצעות אתרי web 2.0, המבוססים על שיתוף דוגמת MySpace ו-YouTube וכן באמצעות ערוצי הווידאו באתרים MSN, וואלה ונענע. הפצה נוספת תבוצע באמצעות הדואר האלקטרוני ודיוור ממוקד לבלוגרים רלוונטיים.
לדברי אראל ברקאי, סמנכ"ל שיווק נירלט: "בחרנו להשתמש בקמפיין ויראלי באינטרנט כיוון שאנחנו מאמינים, כי ניתן להגיע לקהל המטרה בצורה ממוקדת ויעילה. אני מאמין שהפלטפורמה של הרשתות החברתיות, שצומחת ברשת החדשה וממונפת באמצעות אתרי web 2.0, עשויה לתרום ליצירת שיחה חיובית ורעננה על המותג נירלט בכלל ו-"נירלט טבעי" בפרט. אנו רואים באינטרנט נדבך נוסף לחיזוק זהות המותג עם הצרכנים".
עוד מוסיף ברקאי, כי "השקתו של המוצר נירלט טבעי נבעה מראיה שיווקית תוך כדי התחשבות בצרכנים הפרטיים, שכן מדובר במוצר שפותח בטכנולוגיה חדשנית ומבוסס על חומרים טבעיים עם פוטנציאל אלרגני נמוך ובעל ניחוח עדין תכונות שדורגו בחשיבות גבוהה בקבוצות מיקוד שערכה החברה".