מייסד MySpace פונה לשוק הסיני
בראד גרינספן, היזם הסדרתי שהקים את אתר MySpace (ומכר את חלקו ל-News Corp), הכריז בשבוע שעבר על שיתוף פעולה עם 20 חברות אינטרנט סיניות, ועל כוונה לגייס 50 מיליון דולרים לביצוע רכישות, השקעות ועסקאות נוספות בשוק האינטרנט הסיני.
גרינספן הקים חברה חדשה בשם BWA (ר"ת של Broad Web Asia), ופתח לאחרונה משרד בשנגחאי. גרינספן משמש כיו"ר מועצת המנהלים של BWA והוא מקווה לשחזר כעת את ההצלחה שקצר ברשת החברתית MySpace גם בסין: "פחות מעשרה אחוזים מהסינים גולשים כיום באינטרנט, ופוטנציאל הצמיחה עצום. המטרה היא להצטרף למובילים הראשונים ולשתף פעולה עם ההנהלה המקומית", אמר גרינספן.
אחת החברות הסיניות בהן השקיע גרינספן מפעילה מנוע חיפוש בשם BBMAO שנהנה כבר מ-70 אלף מבקרים ייחודיים מדי יום. גרינספן שיתף פעולה עם מקימי החברה בגיבוש האסטרטגיה ובהשקה של האתר, לפני למעלה מתשעה חודשים. בכל האתרים בהם השקיע גרינספן בסין יחדיו נרשמים 20 מיליון מבקרים ייחודיים מדי חודש.