פלטפורמה שיווקית חדשה למאלטי: ציורי קיר ממותגים
מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, זיהתה פלטפורמה שיווקית חדשה וייחודית למותג מאלטי, בו היא משקיעה כ-250 אלף שקל.
במסגרת המהלך, ממתגת החברה כ-100 חומוסיות, פלאפליות ומסעדות עממיות נבחרות ברחבי הארץ בציורי קיר ובאביזרי נראות ייחודיים של מאלטי, כחלק מהקמפיין הכולל של המותג, תחת הסיסמה: "מי אמר מאלטי ולא קיבל".
ההחלטה על מיתוג המסעדות העממיות התקבלה בעקבות מחקר שערכה החברה ממנו עלה, כי הבירה השחורה נבחרה כמלווה האידיאלית לאוכל ישראלי עממי.
לדברי אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי: "מדובר בפלטפורמה שיווקית פרסומית חדשה שהוקמה לאחר שמבשלות בירה לישראל זיהתה את המסעדות העממיות כשוק אסטרטגי חשוב למשקה מאלטי. במסגרת המהלך מיתגנו את נקודות המכירה באמצעי נראות ושיווק ייחודים וחדשנים, כדוגמת: ציורי קיר, מעמד לפיתות, מתקני מלח-פלפל, כוסות זכוכית, פלייסמטים וכו'".
מאלטי היא בירה ללא אלכוהול מרכיבים טבעיים בלבד ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, העשירה במינרלים וויטמינים כמו צורן, מגנזיום, וחומצה פולית, ומשווקת גם בגרסת דיאט.