פרסום LEAD זכה בתקציב קבוצת הרכב BUY&DRIVE

היקף התקציב הפרסומי עומד על מיליון דולר; עד כה טופל התקציב המשך שנתיים בנפתלי-אברהם
אפרת אדיר |

קבוצת הרכב "Buy&Drive" בחרה במשרד הפרסום Lead, המתמחה בפרסום למגזר העסקי, לטפל בתקציב הפרסום של החברה הנאמד בכמיליון דולר. עד כה טופל התקציב במשך כשנתיים בנפתלי-אברהם.

Buy&Drive, הנמצאת בבעלות אורי דיגמי ומיכה לפידות, המשמשים כמנהלים פעילים בחברה ובאיגוד סחר רכב בישראל, עוסקת בתחום הליסינג התפעולי והמימוני, השכרת רכב, ומכירת רכב חדש ויד שנייה.

מיכה לפידות, מנכ"ל ובעלים של Buy&Drive מסר היום (א'), כי: "משרד הפרסום נפתלי-אברהם, שליווה את "Buy&Drive" במשך כשנתיים תרם ללא ספק למיצוב וחיזוק של החברה וכן להחדרת המותג "דאבל ליסינג". כעת, החלטנו לבחור בקבוצת Lead שהנה קבוצה מובילה ודינמית, שיכולה להוביל איתנו את המשך התפתחותה של החברה והחדרת מהלכים חדשים בתחום הרכב".

קבוצת Lead לפרסום ממוקד היא נציגת Grey Direct העולמית בישראל. הקבוצה הוקמה לפני כשנתיים על ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכל Ogilvy One ישראל), לפני כשנה חבר משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי, וכיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, ראובן אדלר ואיל חומסקי.

בכך מצטרפת Buy&Drive ללקוחות המשרד, ביניהם: מיקרוסופט ישראל, בזק, פלאפון, ישיר בית השקעות, תמי 4, בנק הפועלים, call perfume, קבוצת צ'מפיון מוטורס, eci ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה