שת"פ בין חב' האינטראקטיב Twisted ליח"צ אריאב-בלהסן

חברת יחסי הציבור נכנסת לראשונה לתחום האינטרנט ומקימה מחלקה נפרדת לנושא יחסי ציבור ברשת
אפרת אדיר |

חברת האינטראקטיב twisted בבעלותם של קרן רווה ואלון מוליאן, יוצאת לראשונה בתחום, בשיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור אריאב בלהסן תקשורת, ויחד מקימות מחלקה נפרדת לנושא יחסי הציבור ברשת.

בין הנושאים בהם תעסוק מחלקת הגרילה: שיווק ויראלי, טוקבקים, פורומים, בלוגים, צ'טים וכדומה.

לדברי סברינה בלהסן, מבעלות משרד יחסי הציבור: "הצורך להעניק ללקוח חשיפה רחבה יותר, באמצעים העדכניים הקיימים כיום ברשת, הוא זה שהביא ליוזמה המשותפת עם twisted, שיתוף הפעולה הזה יעלה את רמת השירות ללקוח באופן שלא ידענו עד היום ויביא את כל תחום יחסי הציבור לעידן חדש".

בראש המחלקה יעמוד גלעד אלסטר, האומר היום (א'): "אין בכוונתנו לגזול את עבודתם של משרדי יחסי הציבור המסורתיים. אנו נכנסים אל תחום שכמעט ואינו מכוסה על יד משרדי יחסי הציבור. הרעיון הוא להגיע אל הצרכן כצרכנים ולא כעיתונאים או כפרסומאים, למעשה מירב הפעילות של המחלקה תיעשה "מאחורי הקלעים" של הרשת, בין אם באמצעות עבודה שוטפת מול בלוגרים, בין אם באמצעות טוקבקים, צ'טים וכן הלאה".

אלסטר הוסיף, כי בידי המחלקה מצוי הדאטה בייס הגדול ביותר כיום של הבלוגרים המובילים בישראל. לדברי אלון מוליאן, בעלים ומנכ"ל של חברת האינטראקטיב twisted: "הזירה המקוונת חוללה מהפכה וקבעה כללים חדשים בענף יחסי הציבור: פורומים, טוקבקים, בלוגים וצ'טים הולידו נקודות מפגש בין המפרסם לבין הצרכן ובין הצרכנים לבין עצמם. המהפכה הולידה שתי דרכים חדשות, הקוראות תיגר על עבודת יחסי הציבור המסורתית. האחת, היא לידתם של מתווכי מסר חדשים, והשנייה- האפשרות לפרסם מסרים בצורה ישירה ללא כל מתווך".

מוליאן מסביר, כי "מחלקת הגרילה של twisted נולדה בדיוק מהמקום הזה בו המפרסמים ואנשי יחסי הציבור מבינים כי ללא מלחמת גרילה בתוך עולם הצרכנים, יחסי הציבור המסורתיים יעשו רק חצי מהעבודה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה